: آخر تحديث

طلاق إيناس عز الدين

70
72
62

"إيلاف من القاهرىة: إنفصلت الفنانة إيناس عز الدين عن زوجها أحمد قمر في هدوء ودون مشكلات بعد سنواتٍ من الزواج. وأعلنت الخبر عبر صفحتها على "فيسبوك" بصورةٍ مشتركة تجمع بينها وبين طليقها.

وعلقت على الصورة قائلة "بعلن انفصالي عن زوجي احمد قمر بكل حب و ود واحترام وتقدير ممكن نكون اختلفنا كأزواج اننا نكمل مع بعض او النصيب وقف لحد كده بس هيفضل صديق عمري كله، بتمنالك كل خير وكل سعادة ونجاح يا احمد يا انضف انسان عرفته في حياتي، كله قسمة ونصيب".
 

 

بعلن انفصالي عن زوجي احمد قمر بكل حب و ود واحترام وتقدير ممكن نكون اختلفنا كأزواج اننا نكمل مع بعض او النصيب وقف لحد كده بس هيفضل صديق عمري كله بتمنالك كل خير وكل سعادة ونجاح يا احمد يا انضف انسان عرفته في حياتي كله قسمة ونصيب Ahmed Kamar معلومة دي مش كدبة ابريل ولا ده خبر هزار اتمنى الناس تتقبل فكرة اننا انفصلنا واحنا بنحترم بعض وبنحب بعض وشايلين لبعض الخير والتقدير واننا اختلفنا كزوجين واكيد القرار ده ما اخدناهوش وليد اللحظة وقبل ما نعلنه اتناقشنا كتير وقررنا ننفصل بالمعروف واحنا شايلين وفاكرين لبعض كل حاجة حلوة مش لازم نذم في بعض ونغلط في بعض وكل واحد فينا يقول التاني كان مطلع عينه علشان الناس تتقبل فكرة انفصالنا احنا اختلفنا وصعب نكمل كزوجين بس مستحيل نبطل نفضل في حياة بعض كأصدقاء لاننا طول عمرنا كنا اصدقاء حتى واحنا متجوزين والعشرة مش بتهون بالساهل ومش معنى اننا اختلفنا وانفصلنا كأزواج اننا نكره بعض ونغلط في بعض وما نشوفش بعض ونعادي بعض احنا هنفضل اهل غصب عن اي شيء وبنكن لبعض كل حب واحترام وتقدير

A post shared by Enas Ezz Eldeen (arab idol) (@enasezzeldeen0) on


عدد التعليقات 0
جميع التعليقات المنشورة تعبر عن رأي كتّابها ولا تعبر بالضرورة عن رأي إيلاف
لم يتم العثور على نتائج


شروط النشر: عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

في ترفيه